Sascha van der Meer
Implementatie regisseur
088 2531128 | saschavdmeer@alfa.nl
28 februari 2023 | Door: Sascha van der Meer
Als ondernemer wil je niet onnodig veel tijd kwijt zijn aan het verzorgen van je administratie. De ene factuur komt binnen via de post, een andere digitaal en dan heb je ook nog de losse bonnetjes. Heb jij overzicht en weet jij welke factuur al betaald is , en welke nog niet? Je administratie doen en overzicht houden is vaak lastig en tijdrovend. Met behulp van Mijn Alfa kun je eenvoudig digitaal al je facturen verwerken.
Breng jij je papieren facturen en bonnen naar een van onze kantoren? Door het gebruik van Mijn Alfa is dat straks verleden tijd. Via Mijn Alfa kun je alle digitale facturen direct aanleveren door ze te uploaden of te mailen . Na het scan- en herkenproces zijn ze binnen 24 uur in Mijn Alfa zichtbaar . Vervolgens kun je ze daar verder afhandelen. Met behulp van korte video’s en de handleiding kun je zelfstandig aan de slag. Desgewenst helpen we je hierbij graag op weg.
Lever je nu je facturen al digitaal aan via Agrinota of eVerbinding? Dan is de overgang naar Mijn Alfa niet groot. Met behulp van de video’s en de handleiding heb je het snel onder de knie.
De voordelen van Mijn Alfa:
Klik op de afbeelding voor een grote weergave.
Meer weten?
Simone van Randwijk (assistent accountant) geeft in de onderstaande video meer uitleg. Of lees hier het verhaal van een enthousiaste klant over het gebruik van Mijn Alfa: “Voorheen was ik één keer in de drie maanden een tijd bezig om alles bij te werken. Nu kan ik direct na ontvangst mijn facturen uploaden of mailen en ben ik direct bij.”
Wil jij aan de slag met Mijn Alfa en je facturen digitaal verwerken? Neem dan contact op met jouw contactpersoon bij Alfa. We helpen je graag op weg!