Sascha van der Meer
Implementatie regisseur
088 2531128 | saschavdmeer@alfa.nl
3 oktober 2023 | Door: Sascha van der Meer
Meer dan 1500 klanten zijn inmiddels overgestapt op Mijn Alfa, het nieuwe platform voor digitale factuurverwerking. Met Mijn Alfa kun je je facturen eenvoudig digitaal aanleveren, goedkeuren en betalen. Zo hou je grip op je facturen en krijg je sneller inzicht in actuele cijfers via het Alfa Management Paneel.
Door het gebruik van Mijn Alfa hoef je je facturen niet langer meer ‘op te sparen’ voor de verwerking in je administratie. Je kunt de facturen direct na ontvangst heel gemakkelijk en veilig uploaden of mailen zodat ze vervolgens worden verwerkt in je administratie in AccountView. Doordat de facturen op deze manieren verwerkt worden, kun je sturen op basis van actuele tussentijdse cijfers die zichtbaar zijn in het Alfa Management Paneel.
Twijfel je nog om over te stappen naar Mijn Alfa? Op donderdag 19 oktober en 16 november organiseren we een webinar. Tijdens het webinar laten we je zien hoe je facturen digitaal kan uploaden of mailen en lopen we stapsgewijs door de belangrijkste functionaliteiten van Mijn Alfa. Wil je het webinar bijwonen? Neem dan contact op met je vertrouwde contactpersoon van Alfa. Je contactpersoon zorgt er dan voor dat je kan aanmelden voor een van de webinars. Wil je al direct overstappen naar digitale factuurverwerking via Mijn Alfa? Je contactpersoon helpt je hierin ook graag op weg.