Als ondernemer wil je niet onnodig veel tijd kwijt zijn aan het verzorgen van je administratie. De ene factuur komt binnen via de post, een andere digitaal en dan heb je ook nog de losse bonnetjes. Heb je overzicht en weet jij welke factuur al is betaald, en welke nog niet? Je administratie doen en overzicht houden is vaak lastig en tijdrovend. Met behulp van onze nieuwe applicatie Mijn Alfa kun je eenvoudig digitaal je facturen verwerken. Zo hou je overzicht en grip op je facturen.
De voordelen van Mijn Alfa op een rij:
Je hebt geen papieren rompslomp meer.
Je kunt je facturen direct na ontvangst digitaal aanleveren. Je hoeft ze dus niet meer op te sparen. Wel zo handig, dan is je administratie meteen weer helemaal bij.
Je kunt digitale facturen vanaf je computer in Mijn Alfa slepen, uploaden of per mail naar Mijn Alfa sturen.
Je hebt altijd en overal digitaal toegang tot je facturen, veilig in de cloud.
Je ziet welke facturen betaald zijn of nog betaald moeten worden.
Je kunt heel gemakkelijk meerdere facturen tegelijk betalen via SEPA betaalbestanden. Hierdoor hoef je niet meer alle gegevens van elk afzonderlijke factuur over te typen in telebankieren.
Wanneer je facturen direct na ontvangst digitaal aanlevert, worden ze sneller verwerkt in je administratie. Hierdoor kun je met de informatie uit het Alfa Management Paneel sturen op actuele cijfers.
"Met Mijn Alfa hou je overzicht en grip op je facturen"
Mijn Alfa in 2 minuten
In onderstaande video geeft Simone van Randwijk, assistent accountant uitleg over Mijn Alfa.
Ervaring uit de praktijk
Melkveehouder Gerard Nap uit Benschop is enthousiast over Mijn Alfa: "Digitale factuurverwerking bespaart me veel tijd en ik hou zo beter overzicht“. Lees hier het artikel waarin hij vertelt over zijn ervaringen: ’Makkelijker facturen inzien en betalen met Mijn Alfa.’
Een impressie
Hieronder een voorbeeld van het startscherm van Mijn Alfa.