Sascha van der Meer
Implementatie regisseur
088 2531128 | saschavdmeer@alfa.nl
4 juli 2023 | Door: Sascha van der Meer
Breng jij jouw papieren facturen en bonnen nog naar een van onze kantoren? Door het gebruik van Mijn Alfa kun je ze digitaal aanleveren door ze te uploaden of te mailen. Je hoeft dus geen facturen en bonnetjes meer op te sparen. Zodra de facturen zichtbaar zijn in Mijn Alfa, kun je ze verder afhandelen. Met behulp van korte video’s en de handleiding kun je zelfstandig aan de slag. Zonodig helpen we je graag op weg met de overgang naar Mijn Alfa.
Lever je nu je facturen al digitaal aan via Agrinota of eVerbinding? Dan is de overgang naar Mijn Alfa niet groot. Met behulp van de video’s en handleidingen heb je het snel onder de knie.
Mijn Alfa biedt ook de mogelijkheid om meerdere facturen tegelijk te betalen via SEPA betaalbestanden. ‘Ik hoef niet langer alle gegevens van aparte facturen over te typen in internetbankieren’, vertelt een enthousiaste klant. ‘Mijn Alfa geeft handig overzicht welke facturen betaald zijn en nog betaald moeten worden.’
Haal het maximale uit je administratie met Mijn Alfa en het Alfa Management Paneel! Met Mijn Alfa krijg je moeiteloos overzicht en grip op je facturen. En wil je altijd en overal inzicht in je financiële gegevens? Het Alfa Management Paneel optimaliseert je bedrijfsvoering en biedt direct toegang tot essentiële managementinformatie. Blijf verbonden met je cijfers en til je bedrijf naar een hoger niveau. Wil je weten hoe andere ondernemers dit doen? Check dit filmpje van Nick Weijenborg van bakkerij Teeselink in Brummen, waarbij de nadruk ligt op het Alfa Management Paneel.
Bekijk de video waarin junior klantbeheerder Simone van Randwijk vertelt over de voordelen van Mijn Alfa. En wil jij aan de slag met digitale factuurverwerking? Neem gerust contact op met jouw contactpersoon van Alfa of lees hier meer over de voordelen van Mijn Alfa. We helpen je graag op weg!