Banner

Winteravonden bij Alfa Achterhoek

8 oktober 2024 | Door:  Natalina Vujević

Met veel plezier kondigen wij aan dat Alfa Achterhoek ook dit najaar een aantal kleinschalige kennissessies organiseert over verschillende administratiepakketten die wij gebruiken. Deze sessies vinden plaats in november op onze kantoren in Aalten en Zelhem.

Tijdens de kennissessies nemen onze collega’s je mee in de voordelen en praktische tips van verschillende pakketten, zodat je het maximale uit je eigen kostbare tijd kunt halen. Administratie hoeft namelijk niet tijdrovend of moeilijk te zijn.

We bieden de volgende sessies aan:

Kennissessie: Administratie met Snelstart

Snelstart is een administratieprogramma voor elk bedrijfstype. Het is een gebruiksvriendelijk pakket met uitgebreide mogelijkheden. De administratie kan eenvoudig worden gedigitaliseerd en men kan efficiënt samen werken met de accountant. Met het intelligente boekhoudpakket Snelstart ben je in een mum van tijd klaar. Tijdens deze kennissessie leer je meer over de functionaliteiten van Snelstart.

Datum:                woensdag 13 november 2024
Locatie:               Kantoor Aalten, Nijverheidsweg 7C.
Tijd:                       19:45 uur inloop
                                 20:00 uur start bijeenkomst
                                 21:30 uur afsluiting met een hapje en een drankje

Kennissessie: Mifas
Je facturen ontvang je per post, per e-mail of misschien via een portaal. Om het overzicht te behouden moet je de digitale facturen printen en vervolgens in een map bewaren bij je papieren facturen. Kan het niet efficiënter? Ja, met Mifas Online. Facturen kan je digitaal archiveren in een persoonlijk dossier, je krijgt als het ware een online facturenmap.

Datum:                donderdag 21 november 2024
Locatie:                Kantoor Zelhem, Ericaweg 11.
Tijd:                       19:45 uur inloop
                                 20:00 uur start bijeenkomst
                                 21:30 uur afsluiting met een hapje en een drankje

Kennissessie: Mijn Alfa en VisionPlanner (let op: voor deze pakketten worden er twee dezelfde kennissessies georganiseerd, één in Aalten en één in Zelhem.)

Mijn Alfa: Als ondernemer wil je niet onnodig veel tijd kwijt zijn aan het verzorgen van je administratie. De ene factuur komt binnen via de post, een andere digitaal en dan heb je ook nog de losse bonnetjes.  Heb je overzicht en weet jij welke factuur al is betaald, en welke nog niet? Met behulp van onze applicatie Mijn Alfa kun je eenvoudig digitaal je facturen verwerken. Zo houd je overzicht en grip op je facturen.

VisionPlanner: Het online rapportageplatform dat klanten helpt om cijfers te vertalen naar inzicht.

Datum:                Woensdag 20 november én/of woensdag 27 november
Locatie:                20 november; Kantoor Aalten, Nijverheidsweg 7C.
                                  27 november; Kantoor Zelhem, Ericaweg 11.

Tijd:                       19:45 uur inloop
                                 20:00 uur start bijeenkomst
                                 21:30 uur afsluiting met een hapje en een drankje

Mis deze kans niet om je vaardigheden te verbeteren en jouw administratie efficiënter te maken. Je kunt je inschrijven voor meerdere kennissessies. Aan het bezoeken van de sessies zijn geen kosten verbonden.

Schrijf je nu in!

Wij kijken er naar uit je te verwelkomen op één van onze kantoren.

 

 

 

 

Natalina Vujević

Natalina Vujević

Marketing & Communicatie

+31882531343 | nvujevic@alfa.nl


Meer over Natalina