Banner

Even voorstellen: Anuska Mijnals!

4 mei 2023 | Door:  Romy Wensveen

Vanaf 1 maart is Anuska Mijnals gestart als klantbeheerder in het MKB-accountancyteam. We stellen haar in dit artikel graag aan je voor!

Mijn naam is Anuska Mijnals (38), geboren en getogen in Suriname en moeder van een zoon van twee jaar genaamd Jeremiah. Sinds mijn elfde leeftijd ben ik woonachtig in Nederland. Op mijn 18e moest ik een keuze maken voor mijn vervolgstudie. Ik heb toen gekozen om als stagiaire werkzaam te zijn bij een administratiekantoor. Mijn stageperiode heeft mij doen besluiten om verder te gaan in de financiële dienstverlening. Ik heb veel ervaring opgedaan en ik wilde meer uit mijzelf halen, daarom ik heb de studie SPD bedrijfsadministratie opgepakt en succesvol volbracht. Ondertussen was ik fulltime aan het werk en leerde ik mijzelf steeds meer kennen, waardoor ik nog meer doorzettingsvermogen en passie voor het vak begon te krijgen. Ik wilde van toegevoegde waarde zijn voor de organisatie en ook voor de klanten. Door mijn proactieve houding heb ik een eigen klantenportefeuille binnen het MKB mogen beheren.

Nieuwe uitdaging

Na 18 jaar was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik was ervan overtuigd dat ik nog meer kon leren en nog meer toegevoegde waarde kan bieden aan een andere organisatie en haar klanten. En zo diende zich per 1 maart 2023 een nieuwe uitdading aan, namelijk de functie klantbeheerder bij Alfa Accountants en Adviseurs. De organisatie sprak mij aan vanwege de missie ‘’overal dichtbij’’ en de visie ‘’Alfa is een brede zakelijke dienstverlener die duurzaam waarde creëert voor klanten, medewerkers en de samenleving’’.

Toekomst

In de toekomst zal ik het eerste aanspreekpunt zijn voor onze klanten want in de huidige markt en technologische ontwikkelingen is het van groot belang dat cliënten kunnen rekenen op real time advies. Mijn passie is  daarom de cliënten optimaal te bedienen zodat zij altijd op mij kunnen rekenen.  Daarom draag ik zorg voor het bespreken de tussentijdse rapportages en de jaarrekening. Ik focus mij graag op verbetermogelijkheden op het gebied van bedrijfsvoering en bedrijfsopvolging. Samen met mijn deskundige en betrokken collega’s kijk ik vooruit en neem hierin een proactieve houding aan. Kortom: als klantbeheerder ben ik toekomstgericht en samen met de specialisten vinden wij altijd een oplossing voor iedere uitdaging.

Naast mijn passie voor het werk en mijn gezin, besteed ik ook graag aandacht aan mensen die het minder breed hebben. Ik verzamel samen met mijn tante twee keer per jaar (gebruikte) kleding. Het is voor mij een kleine moeite en helpen kan nooit kwaad!

''Tot snel bij Alfa!''